Administrator rețea de calculatoare categoria I (Orhei)
12 000 – 15 000 lei pe lună
Orhei
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Descrierea activității:


Crează și menține un mediu favorabil la utilizarea modulelor componente din cadrul Sistemului informațional de Gestionarea a finanțelor Publice al MF – modulul de Pregătire a Bugetului (BPMIS), modulul „Instituția - Trezoreria”, modulul Alocații Bugetare (GAB), modulul Colectarea datelor de tip ne-financiar (CNFD);
Consultă persoane juridice privind îndeplinirea cererilor și înregistrarea utilizatorilor la sistemele și modulele SIMF. Colectarea, înregistrarea și expedierea cererilor privind înregistrarea în modulele BPS, GAB, CNFD, „Instituție-Trezorerie”;
Asigură funcţionalitatea programelor elaborate de I.P. „CTIF” în cadrul Direcţiilor de Finanţe (TREZ2);
Menţine în stare de lucru a transportului de date, inclusiv prin intermediul tehnologiilor Cloud;
Acordă sprijinul metodologic necesar specialiştilor din Trezoreria Regională, Direcţia de Finanţe, instituțiilor publice privind utilizarea modulelor din cadrul SIMF și instituțiilor/organizațiilor cu care I.P. „CTIF” are încheiate contracte;
Configurează calculatoarele personale, serverele, echipamentele periferice de reţea şi de telecomunicaţii de lucru, efectuează diagnosticarea tehnică în vederea depistării la timp a neajunsurilor existente, precum şi execută lucrările de profilaxie în cadrul Trezoreriei Regionale, Direcției de Finanțe și instituţiilor/organizaţiilor contractante ale I.P. „CTIF”;
Efectuează instalarea programelor de lucru (sistemelor operaţionale, driverelor, soft-urilor de oficiu etc) şi SI destinate utilizării în cadrul Trezoreriei Regionale, Direcției de Finanțe, instituţiilor contractante;
Efectuează copiile de rezervă a bazelor de date şi altor tipuri de informaţii electronice de lucru la locurile de muncă ale utilizatorilor reţelei locale şi restabilirea lor în caz de necesitate.

Cerințe față de candidați:


Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
Cunoașterea principiilor funcționării rețelelor de calculatoare, asigurarea softurilor a rețelelor, tehnologia implementării și menținerii sistemelor informaționale;
Cunoașterea structurii sistemului trezorial al R. Moldova, circulația documentelor în cadrul acestuia, principalele operațiuni efectuate în cadrul TR, esența operațiunilor efectuate prin intermediul sistemelor informaționale;
Cunoașterea managementului riscurilor și securității informaționale;
Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual;

Constituie un avantaj:

Experiență de la 2 ani în domeniu;
Cunoașterea unei limbi de circulație internațională.

Oferim:

Program de integrare și ghidare de către un mentor;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul instituției. Cursuri de instruire și traing-uri periodice;
Mediu de lucru dinamic, interactiv;
Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
Salariu competitiv (de la 12 000 - 15 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
Sediu în centrul capitalei.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău în limba de stat însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 069632889; 022 262598.
Doar personele selectate vor fi invitate la interviu!
Adresa:
Orhei
Data actualizării:
21 aprilie 2025
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut