Booking sales assistant - limba engleza
Klass Wagen Rent a car
№15075426, 21 ianuarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
500 EUR
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
Remote
Angajăm și persoane cu dizabilități
Dispuși să angajăm refugiați
Locație: Full remote
Lucrezi din comfortul casei tale pentru o firma internationala cu sediul in Romania
Contract: Contract de angajator cu normă întreagă (EOR), pentru o companie de închiriere de mașini din România
Program:
- Tura de dimineață: 08:30 - 17:30
- Tura de după-amiază: 13:00 - 22:00
- Sâmbătă + duminică: 09:00 - 18:00
- Programul va fi stabilit cu cel puțin o săptămână înainte de începerea lunii următoare.
Ce îți oferim:
- Muncă full remote;
- Salariu de până la 500 EURO
- Echipament de lucru;
- Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini;
- O echipă prietenoasă;
- Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât professional cât și personal.
Responsabilități:
- Interacționarea cu clienții prin toate canalele de comunicare specifice Departamentului (telefonic, E-mail, WhatsApp, etc.);
Utilizarea abilităților tale pentru a încheia vânzări și a adăuga informații în sistemele de lucru, conform procedurilor interne;
- Atingerea constantă a obiectivelor de vânzări;
- Promovarea serviciilor Companiei pe care o reprezinți, într-un mod clar și transparent;
- Furnizarea de asistență clienților, într-o manieră profesională, înainte, în timpul sau după finalizarea contractului;
- Colaborarea cu celelalte departamente, pentru schimbul de informații esențiale;
- Respectarea programului de lucru;
- Organizarea eficientă a activității, în așa fel încât să acoperi toate sarcinile atribuite, în standarde de înaltă calitate;
- Respectarea procedurile interne, mediului de lucru, a colegilor și a clienților, în egală măsură.
Cerințe:
- Cunoștințe avansate, scris și vorbit, atat în engleză cât și în română;
- Îți place să lucrezi pe calculator și ai cunoștiințe, cel puțin medii, despre operarea acestuia;
- Gestionarea timpului este una dintre abilitățile tale secrete, mereu reușești să te organizezi, în funcție de priorități;
- Abilități interpersonale excelente, îți place să lucrezi/interacționezi cu oamenii, chiar și cu cei dificili;
- Îți place să lucrezi cu obiective, te motivează să dai tot ce ai mai bun;
- Îți place să lucrezi pe bază de proceduri dar ai o gandire creativă și reușești să te adaptezi situatiilor imprevizibile;
- Înțelegi importanța lucrului individual dar și a celui in echipă;
- Esti o persoană responsabilă și nu iti place să lasi lucrurile neterminate;
- Ai răbdare și capacitatea de a explica și de a ajuta;
- Automotivare, reziliență și capacitatea de a învăța din eșecuri;
- Experiența în vânzări este un avantaj.
De ce Klass Wagen?
Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto!
O lume a oportunităților: când te alături echipei Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute.
Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al organizatiei noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc.
15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea.
Alăturați-vă echipei noastre astăzi!
Lucrezi din comfortul casei tale pentru o firma internationala cu sediul in Romania
Contract: Contract de angajator cu normă întreagă (EOR), pentru o companie de închiriere de mașini din România
Program:
- Tura de dimineață: 08:30 - 17:30
- Tura de după-amiază: 13:00 - 22:00
- Sâmbătă + duminică: 09:00 - 18:00
- Programul va fi stabilit cu cel puțin o săptămână înainte de începerea lunii următoare.
Ce îți oferim:
- Muncă full remote;
- Salariu de până la 500 EURO
- Echipament de lucru;
- Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini;
- O echipă prietenoasă;
- Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât professional cât și personal.
Responsabilități:
- Interacționarea cu clienții prin toate canalele de comunicare specifice Departamentului (telefonic, E-mail, WhatsApp, etc.);
Utilizarea abilităților tale pentru a încheia vânzări și a adăuga informații în sistemele de lucru, conform procedurilor interne;
- Atingerea constantă a obiectivelor de vânzări;
- Promovarea serviciilor Companiei pe care o reprezinți, într-un mod clar și transparent;
- Furnizarea de asistență clienților, într-o manieră profesională, înainte, în timpul sau după finalizarea contractului;
- Colaborarea cu celelalte departamente, pentru schimbul de informații esențiale;
- Respectarea programului de lucru;
- Organizarea eficientă a activității, în așa fel încât să acoperi toate sarcinile atribuite, în standarde de înaltă calitate;
- Respectarea procedurile interne, mediului de lucru, a colegilor și a clienților, în egală măsură.
Cerințe:
- Cunoștințe avansate, scris și vorbit, atat în engleză cât și în română;
- Îți place să lucrezi pe calculator și ai cunoștiințe, cel puțin medii, despre operarea acestuia;
- Gestionarea timpului este una dintre abilitățile tale secrete, mereu reușești să te organizezi, în funcție de priorități;
- Abilități interpersonale excelente, îți place să lucrezi/interacționezi cu oamenii, chiar și cu cei dificili;
- Îți place să lucrezi cu obiective, te motivează să dai tot ce ai mai bun;
- Îți place să lucrezi pe bază de proceduri dar ai o gandire creativă și reușești să te adaptezi situatiilor imprevizibile;
- Înțelegi importanța lucrului individual dar și a celui in echipă;
- Esti o persoană responsabilă și nu iti place să lasi lucrurile neterminate;
- Ai răbdare și capacitatea de a explica și de a ajuta;
- Automotivare, reziliență și capacitatea de a învăța din eșecuri;
- Experiența în vânzări este un avantaj.
De ce Klass Wagen?
Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto!
O lume a oportunităților: când te alături echipei Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute.
Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al organizatiei noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc.
15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea.
Alăturați-vă echipei noastre astăzi!
Telefon:
Persoana de contact:
Oana Labontu
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut