Customer Support - Limba Germană - 11000 lei
Tellyou SRL
№14868761, 21 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
11 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Dacă sunteți persoană sîrguincioasă, responsabilă, atentă la detalii, dacă nu vă plictisesc activitățile ce se repetă, dacă vă doriți un lucru stabil cu perspective de creștere, atunci vă așteptăm în echipa noastră!
Angajăm customer support de limbă Germană.
Cerințe:
Experiență în muncă preferabil, dar poate fi și primul job;
Cunoașterea limbii Germane;
Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactiva, orientare către rezultate;
Vorbire coerentă și corectă;
Rezistență la stres;
Interes față de activitatea de suport tehnic;
Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării.
Descrierea sarcinilor și atribuțiilor postului:
Identifică orice cerință particulara a clientului
Preia telefonic, informațiile furnizate de client
Înregistrează incidentele și cererile clienților în sistemul de gestionare a semnalărilor
Actualizează înregistrările cu detaliile tuturor acțiunilor întreprinse și cu noile informații obținute
Monitorizează semnalările transferate până la rezolvare, menținând comunicarea cu clientul și grupul responsabil de rezolvare
Asigură administrarea resurselor IT în conformitate cu standardardul de securitate impus de client
Calități personale:
Spirit de inițiativă;
Responsabilitate;
Atenție;
Comunicativitate;
Tendință spre dezvoltare.
Oferim:
Grafic de lucru- 8 ore/zi + 1h pauza de masă, 5 zile în săptămână;
Instruire gratuită în cadrul companiei și în afara ei;
Oportunitatea de angajare pe termen lung;
Investiție în dezvoltarea profesională de specialitate;
Pachet competitiv de remunerare și beneficii;
Posibilitatea de avansare în funcție.
Expediați CV-ul cu specificarea ”Customer Support- Germană” la adresa electronică: tellyou.recruting@gmail.com
Telefon: 373 69801423 E-mail: tellyou.recruting@gmail.com
Telefon: +373 69801423
Angajăm customer support de limbă Germană.
Cerințe:
Experiență în muncă preferabil, dar poate fi și primul job;
Cunoașterea limbii Germane;
Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactiva, orientare către rezultate;
Vorbire coerentă și corectă;
Rezistență la stres;
Interes față de activitatea de suport tehnic;
Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării.
Descrierea sarcinilor și atribuțiilor postului:
Identifică orice cerință particulara a clientului
Preia telefonic, informațiile furnizate de client
Înregistrează incidentele și cererile clienților în sistemul de gestionare a semnalărilor
Actualizează înregistrările cu detaliile tuturor acțiunilor întreprinse și cu noile informații obținute
Monitorizează semnalările transferate până la rezolvare, menținând comunicarea cu clientul și grupul responsabil de rezolvare
Asigură administrarea resurselor IT în conformitate cu standardardul de securitate impus de client
Calități personale:
Spirit de inițiativă;
Responsabilitate;
Atenție;
Comunicativitate;
Tendință spre dezvoltare.
Oferim:
Grafic de lucru- 8 ore/zi + 1h pauza de masă, 5 zile în săptămână;
Instruire gratuită în cadrul companiei și în afara ei;
Oportunitatea de angajare pe termen lung;
Investiție în dezvoltarea profesională de specialitate;
Pachet competitiv de remunerare și beneficii;
Posibilitatea de avansare în funcție.
Expediați CV-ul cu specificarea ”Customer Support- Germană” la adresa electronică: tellyou.recruting@gmail.com
Telefon: 373 69801423 E-mail: tellyou.recruting@gmail.com
Telefon: +373 69801423
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳