Inspector superior controlul asupra executării hotărîrilor al serviciului managementul documentelor
Agenția de Mediu
№10526005, 26 august 2021
Oraș:
Chișinău
Studii:
Medii-speciale
Experiența de munca:
Se accepta fără experientă
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Tip de angajare: perioadă nedeterminată
Unități disponibile: 1
Sarcinile de bază ale postului:
1. Organizarea controlului asupra executării actelor normative și a documentelor parvenite de la organele ierarhic superioare, și informarea conducerii Agenției despre neregularitățile și depășirile de termen identificate.
2. Recepționarea corespondenței de ieșire, asigurarea semnării acesteia de către conducere, înregistrarea în sistemul e-Management și transmiterea organelor solicitante.
3. Gestionarea arhivei Agenției.
Cerințe specifice:
Studii: medii de specialitate în domeniul științelor administrative (secretariat birotică);
Experienţă profesională: un avantaj;
Cunoştinţe: cunoştinţe de operare la calculator;
Abilități: de instruire și gestionare a documentelor, de a lucra cu informația.
Atitudini/comportamente: responsabilitate, punctualitate, disciplină, respect față de oameni, loialitate, tendință spre dezvoltare profesională continuă, activism și spirit de inițiativă, integritate profesională, eficiență.
Regimul de muncă şi de odihnă, inclusiv durata zilei de muncă: săptămîna de lucru de 5 zile (luni-vineri), 8 ore pe zi, cu 2 zile de repaus (sîmbăta, duminica).
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii, certificatului de calificare ce confirmă pregătirea specială;
- copia carnetului de muncă, pentru perioada de pînă la 28 decembrie 2018, adeverințe privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 semnate de conducătorii şi contabilii-şefi ai instituțiilor, organizațiilor sau întreprinderilor respective, autentificate prin ştampilă, în care trebuie să se facă în mod obligatoriu referinţă la documentul (ordin, dispoziție etc.) care confirmă vechimea în muncă;
- certificatul medical (certificatul medical poate fi înlocuit cu declaraţie pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul va prezenta certificatul medical în original la încheierea contractului individual de muncă);
- declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 6 alin. (2) din Legea nr. 325 din 23 decembrie 2013 privind evaluarea integrităţii instituționale, cu excepţia cazurilor cînd persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.
La încheierea contractului individual de muncă se prezintă documentele în original.
Modalitatea de depunere a documentelor: personal/prin poştă/prin e-mail.
Salariul de bază pentru treapta de salarizare I – 3 390 lei.
Salariul de bază pentru treapta de salarizare VI – 3 850 lei.
Persoana de contact
Nume/Prenume: Cucereanu Alla
Telefon: 022 820 792
Email: a_cucereanu@mediu.gov.md
Adresa: mun. Chişinău, str. Albișoara, 38, sediul Agenției de Mediu, biroul 604
Adresa poştală: MD-2005
Unități disponibile: 1
Sarcinile de bază ale postului:
1. Organizarea controlului asupra executării actelor normative și a documentelor parvenite de la organele ierarhic superioare, și informarea conducerii Agenției despre neregularitățile și depășirile de termen identificate.
2. Recepționarea corespondenței de ieșire, asigurarea semnării acesteia de către conducere, înregistrarea în sistemul e-Management și transmiterea organelor solicitante.
3. Gestionarea arhivei Agenției.
Cerințe specifice:
Studii: medii de specialitate în domeniul științelor administrative (secretariat birotică);
Experienţă profesională: un avantaj;
Cunoştinţe: cunoştinţe de operare la calculator;
Abilități: de instruire și gestionare a documentelor, de a lucra cu informația.
Atitudini/comportamente: responsabilitate, punctualitate, disciplină, respect față de oameni, loialitate, tendință spre dezvoltare profesională continuă, activism și spirit de inițiativă, integritate profesională, eficiență.
Regimul de muncă şi de odihnă, inclusiv durata zilei de muncă: săptămîna de lucru de 5 zile (luni-vineri), 8 ore pe zi, cu 2 zile de repaus (sîmbăta, duminica).
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii, certificatului de calificare ce confirmă pregătirea specială;
- copia carnetului de muncă, pentru perioada de pînă la 28 decembrie 2018, adeverințe privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 semnate de conducătorii şi contabilii-şefi ai instituțiilor, organizațiilor sau întreprinderilor respective, autentificate prin ştampilă, în care trebuie să se facă în mod obligatoriu referinţă la documentul (ordin, dispoziție etc.) care confirmă vechimea în muncă;
- certificatul medical (certificatul medical poate fi înlocuit cu declaraţie pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul va prezenta certificatul medical în original la încheierea contractului individual de muncă);
- declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 6 alin. (2) din Legea nr. 325 din 23 decembrie 2013 privind evaluarea integrităţii instituționale, cu excepţia cazurilor cînd persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.
La încheierea contractului individual de muncă se prezintă documentele în original.
Modalitatea de depunere a documentelor: personal/prin poştă/prin e-mail.
Salariul de bază pentru treapta de salarizare I – 3 390 lei.
Salariul de bază pentru treapta de salarizare VI – 3 850 lei.
Persoana de contact
Nume/Prenume: Cucereanu Alla
Telefon: 022 820 792
Email: a_cucereanu@mediu.gov.md
Adresa: mun. Chişinău, str. Albișoara, 38, sediul Agenției de Mediu, biroul 604
Adresa poştală: MD-2005
Telefon:
Persoana de contact:
Cucereanu Alla
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut