Manager Achiziții / Buyer
Magnat Toys Expert
№15214184, 28 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Cu experiență
Salariu:
20 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Scopul Funcției:
Gestionează activitatea de aprovizionare cu marfă la nivelul întregii companii.
Candidatul Ideal:
Absolvent al facultății cu profil economic;
Cunoaște la un nivel avanasat limbele Română, Rusă și Engleză, atît vorbit cît și scris;
Este un utilizator minim independent, ideal experimentat Microsoft Office, cu accent pe Excel;
Cunoaște principiile de bazǎ ale corespondenţei oficiale ;
Insistent, perseverent și încrezunt în sine;
Are capacitatea de a lucru cu un volum mare de informații (rapoarte 1C, invoice-uri, contracte cu furnizorii etc)
Poate și vrea să învețe din experiența altora precum și să implementeze cunoștințele acumulate;
Experiența în domeniul achizițiilor - minim 1 an.
Ce oferim:
Lucru în oficiu amplasat în centru, zona industrială Feredeului 4, comod și modern;
Program de muncă 8.30-17.30, pauză de masă 1 oră;
Salariu de 20 000 MDL ofcial și fără rețineri;
Tichete de masă în funcție de vechimea în muncă;
Alte proiecte de motivare nematerială în funcție de vechimea în muncă;
Instruire internă de către specialiștii companiei precum și instruire externă.
Cu ce te vei ocupa:
Identificarea și evaluarea necesarului de aprovizionare prin analiza nomenclatorului (analiza stocurilor, analiza ABC);
Monitorizarea achizițiilor astfel încât să se evite ruptura de stoc şi suprastocul (întocmirea de Forecast);
Realizarea cererilor de ofertare, negocierea termenilor și condițiilor comerciale;
Analiza și selectarea ofertelor de preț;
Gestionarea relațiilor cu furnizorii existenți, precum şi identificarea, evaluarea şi selectarea potențialilor furnizori de produse;
Pregătirea, lansarea, administrarea şi urmărirea comenzilor de aprovizionare pînă la recepția finală;
Urmărirea respectării de către furnizori a condițiilor comerciale agreate;
Prospectarea pieței şi analizarea evoluţiei preţurilor;
Dezvoltarea şi implementarea acțiunilor de îmbunătăţire a condiţiilor comerciale;
Monitorizarea performanţei furnizorilor şi a produselor achiziţionate;
Prezentarea achizițiilor noi Angajaților firmei și Partenerilor (Brand manager)
Dacă ești interesat și te regăsești în post, expediază Cv-ul pe poșta hr@magnat.md
Te așteptăm în echipa noastră! Email: hr@magnat.md
Gestionează activitatea de aprovizionare cu marfă la nivelul întregii companii.
Candidatul Ideal:
Absolvent al facultății cu profil economic;
Cunoaște la un nivel avanasat limbele Română, Rusă și Engleză, atît vorbit cît și scris;
Este un utilizator minim independent, ideal experimentat Microsoft Office, cu accent pe Excel;
Cunoaște principiile de bazǎ ale corespondenţei oficiale ;
Insistent, perseverent și încrezunt în sine;
Are capacitatea de a lucru cu un volum mare de informații (rapoarte 1C, invoice-uri, contracte cu furnizorii etc)
Poate și vrea să învețe din experiența altora precum și să implementeze cunoștințele acumulate;
Experiența în domeniul achizițiilor - minim 1 an.
Ce oferim:
Lucru în oficiu amplasat în centru, zona industrială Feredeului 4, comod și modern;
Program de muncă 8.30-17.30, pauză de masă 1 oră;
Salariu de 20 000 MDL ofcial și fără rețineri;
Tichete de masă în funcție de vechimea în muncă;
Alte proiecte de motivare nematerială în funcție de vechimea în muncă;
Instruire internă de către specialiștii companiei precum și instruire externă.
Cu ce te vei ocupa:
Identificarea și evaluarea necesarului de aprovizionare prin analiza nomenclatorului (analiza stocurilor, analiza ABC);
Monitorizarea achizițiilor astfel încât să se evite ruptura de stoc şi suprastocul (întocmirea de Forecast);
Realizarea cererilor de ofertare, negocierea termenilor și condițiilor comerciale;
Analiza și selectarea ofertelor de preț;
Gestionarea relațiilor cu furnizorii existenți, precum şi identificarea, evaluarea şi selectarea potențialilor furnizori de produse;
Pregătirea, lansarea, administrarea şi urmărirea comenzilor de aprovizionare pînă la recepția finală;
Urmărirea respectării de către furnizori a condițiilor comerciale agreate;
Prospectarea pieței şi analizarea evoluţiei preţurilor;
Dezvoltarea şi implementarea acțiunilor de îmbunătăţire a condiţiilor comerciale;
Monitorizarea performanţei furnizorilor şi a produselor achiziţionate;
Prezentarea achizițiilor noi Angajaților firmei și Partenerilor (Brand manager)
Dacă ești interesat și te regăsești în post, expediază Cv-ul pe poșta hr@magnat.md
Te așteptăm în echipa noastră! Email: hr@magnat.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut