Manager vânzări
VEO&PARTNERS SRL
№12600448, 26 septembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
CĂUTĂM MANAGER PE VÂNZĂRI
Suntem o companie care se ocupă cu servicii de proiectare, comercializare și montare a:
- sistemelor de ventilare, condiționare, purificare a aerului;
- sistemelor de chemare a asistenței medicale;
- sistemelor antiincendiare;
CERINȚE ȘI RESPONSABILITĂȚI:
- Organizarea, planificarea și controlul procesului de vânzare a produselor/serviciilor;
- Evidența mărfii la depozit;
- Atingerea obiectivelor de vânzări planificate;
- Menținerea și dezvoltarea bazei de clienți;
- Întocmirea ofertelor comerciale pentru clienți;
- Identificarea nevoilor clienților și selectarea serviciilor ( produselor) adecvate;
- Obținerea de feedback de la clienți;
- Întocmirea de rapoarte;
- Participarea la diferite evenimente, expoziții, etc;
- Cunoașterea limbilor: romana, rusa, engleza constituie un avantaj;
- Utilizator experimentat al pachetului Office Microsoft;
- Capacitate de a învăța si de a lucra în echipă;
- Responsabilitate, Onestitate, si Punctualitate, Inițiativă, Abilitate de organizare;
- Gândire analitică. Abilitate de a opera cu masive de date;
- Capacitatea de a negocia eficient;
- Spirit inovativ și dorință de creștere;
- Monitorizarea achitării mărfii și a datoriilor;
- Permis de conducere, categoria B
OFERIM:
- Posibilitate de a avansa din punct de vedere profesional;
- Echipă prietenoasă și pozitivă;
- Graficul de lucru: Luni – Vineri, de la 9.00 -18.00;
- Angajare oficială;
- Automobil în interes de serviciu;
- Oficiu modern, ceai/cafea/biscuiți din partea firmei. Serbarea zilelor de naștere și felicitarea tuturor omagiaților din cadrul firmei;
- Amplasarea oficiului: sectorul Râșcani, strada Miron Costin. Vedere panoramică spre pădure;
- Salariu destul de motivant pentru Republica Moldova,
Suntem o companie care se ocupă cu servicii de proiectare, comercializare și montare a:
- sistemelor de ventilare, condiționare, purificare a aerului;
- sistemelor de chemare a asistenței medicale;
- sistemelor antiincendiare;
CERINȚE ȘI RESPONSABILITĂȚI:
- Organizarea, planificarea și controlul procesului de vânzare a produselor/serviciilor;
- Evidența mărfii la depozit;
- Atingerea obiectivelor de vânzări planificate;
- Menținerea și dezvoltarea bazei de clienți;
- Întocmirea ofertelor comerciale pentru clienți;
- Identificarea nevoilor clienților și selectarea serviciilor ( produselor) adecvate;
- Obținerea de feedback de la clienți;
- Întocmirea de rapoarte;
- Participarea la diferite evenimente, expoziții, etc;
- Cunoașterea limbilor: romana, rusa, engleza constituie un avantaj;
- Utilizator experimentat al pachetului Office Microsoft;
- Capacitate de a învăța si de a lucra în echipă;
- Responsabilitate, Onestitate, si Punctualitate, Inițiativă, Abilitate de organizare;
- Gândire analitică. Abilitate de a opera cu masive de date;
- Capacitatea de a negocia eficient;
- Spirit inovativ și dorință de creștere;
- Monitorizarea achitării mărfii și a datoriilor;
- Permis de conducere, categoria B
OFERIM:
- Posibilitate de a avansa din punct de vedere profesional;
- Echipă prietenoasă și pozitivă;
- Graficul de lucru: Luni – Vineri, de la 9.00 -18.00;
- Angajare oficială;
- Automobil în interes de serviciu;
- Oficiu modern, ceai/cafea/biscuiți din partea firmei. Serbarea zilelor de naștere și felicitarea tuturor omagiaților din cadrul firmei;
- Amplasarea oficiului: sectorul Râșcani, strada Miron Costin. Vedere panoramică spre pădure;
- Salariu destul de motivant pentru Republica Moldova,
Telefon:
Persoana de contact:
Viorica
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut