Șef serviciu , serviciul tehnologia informației și comunicațiilor inspectoratul de stat al muncii, direcția management instituțional.
Inspectoratul de Stat al Muncii
№14001961, 25 aprilie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
12 500 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului
Monitorizarea și asigurarea funcționării permanente a sistemului informațional de Stat al Muncii
Salariul de funcție
De la 12500 Lei (brut)
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
Asigurarea accesului inspectorilor de muncă la Registrul de Stat al Controalelor, precum și la alte baze de date necesare pentru buna funcționare a inspectoratului;
Implementarea metodelor ce țin de aplicarea eficientă a tehnologiilor informaționale;
Coordonarea și plasarea pe pagina web oficială a Inspectoratului de Stat al Muncii a comunicatelor de presă, briefing-urilor, articolelor, etc. în vederea informării și sensibilizării publicului larg/ mass-media despre cele mai eficace modalități de respectare a legislației muncii, precum și despre activitatea de inspecție realizată;
Coordonarea de înregistrare corespunzătoare a documentației parvenite în cadrul Inspectoratului de Stat al Muncii.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condiţiile de participare la concurs
deține cetățenia Republicii Moldova;
posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
are capacitate deplină de exercițiu;
nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sânt stabilite cerințe speciale de sănătate;
are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs
Studii: Superioare, de licență sau echivalente, în domeniul tehnologii informaționale.
Experiență profesională: 1,5 an de experiență profesională în domeniul tehnologii informaționale.
Cunoștințe:
- Cunoașterea legislației naționale și internaționale în domeniu;
- cunoștințe de operare la computer - 1C, Excel, Word, Internet, sisteme de deservire a conturilor la distanta, etc;
- cunoașterea limbii de stat;
Documente ce urmează a fi prezentate
Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
Dacă cererea de participare este depusă prin intermediul platformei cariere.gov.md, atunci Formularul de participare va fi generat și completat automat în baza datelor din cererea electronică.
Copia buletinului de identitate
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.
Copiile diplomelor de studii și, după caz, ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
Copia carnetului de muncă, certificate privind actvitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 pot fi înlocuite cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Modalitatea de depunere a documentelor
E-mail
Poștă
Personal
Alte modalități -
Bibliografia concursului
1. Codul muncii
2. Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
3. Legea nr.158/ 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
4. Legea nr. 133 /2011 privind protecția datelor cu caracter personal;
5. Legea nr. 467/2003, cu privire la informatizare și la resursele informaționale de stat;
6. Legea nr. 124/2022 privind identificarea electronică și serviciile de încredere;
7. Legea nr. 982 /2000 privind accesul la informație;
8. Legea nr.142 /2018 cu privire la schimbul de date și interoperabilitate;
9. Regulamentului Inspectoratului de Stat al Muncii, aprobat prin Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 788 din 07.10.2013 „Cu privire la organizarea și funcționarea Inspectoratului de Stat al Muncii”
10. Hotărârea Guvernului Nr. 201 din 11-03-2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
Monitorizarea și asigurarea funcționării permanente a sistemului informațional de Stat al Muncii
Salariul de funcție
De la 12500 Lei (brut)
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
Asigurarea accesului inspectorilor de muncă la Registrul de Stat al Controalelor, precum și la alte baze de date necesare pentru buna funcționare a inspectoratului;
Implementarea metodelor ce țin de aplicarea eficientă a tehnologiilor informaționale;
Coordonarea și plasarea pe pagina web oficială a Inspectoratului de Stat al Muncii a comunicatelor de presă, briefing-urilor, articolelor, etc. în vederea informării și sensibilizării publicului larg/ mass-media despre cele mai eficace modalități de respectare a legislației muncii, precum și despre activitatea de inspecție realizată;
Coordonarea de înregistrare corespunzătoare a documentației parvenite în cadrul Inspectoratului de Stat al Muncii.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condiţiile de participare la concurs
deține cetățenia Republicii Moldova;
posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
are capacitate deplină de exercițiu;
nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sânt stabilite cerințe speciale de sănătate;
are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs
Studii: Superioare, de licență sau echivalente, în domeniul tehnologii informaționale.
Experiență profesională: 1,5 an de experiență profesională în domeniul tehnologii informaționale.
Cunoștințe:
- Cunoașterea legislației naționale și internaționale în domeniu;
- cunoștințe de operare la computer - 1C, Excel, Word, Internet, sisteme de deservire a conturilor la distanta, etc;
- cunoașterea limbii de stat;
Documente ce urmează a fi prezentate
Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
Dacă cererea de participare este depusă prin intermediul platformei cariere.gov.md, atunci Formularul de participare va fi generat și completat automat în baza datelor din cererea electronică.
Copia buletinului de identitate
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.
Copiile diplomelor de studii și, după caz, ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
Copia carnetului de muncă, certificate privind actvitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 pot fi înlocuite cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Modalitatea de depunere a documentelor
Poștă
Personal
Alte modalități -
Bibliografia concursului
1. Codul muncii
2. Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
3. Legea nr.158/ 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
4. Legea nr. 133 /2011 privind protecția datelor cu caracter personal;
5. Legea nr. 467/2003, cu privire la informatizare și la resursele informaționale de stat;
6. Legea nr. 124/2022 privind identificarea electronică și serviciile de încredere;
7. Legea nr. 982 /2000 privind accesul la informație;
8. Legea nr.142 /2018 cu privire la schimbul de date și interoperabilitate;
9. Regulamentului Inspectoratului de Stat al Muncii, aprobat prin Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 788 din 07.10.2013 „Cu privire la organizarea și funcționarea Inspectoratului de Stat al Muncii”
10. Hotărârea Guvernului Nr. 201 din 11-03-2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut