Specialist principal responsabil pe domeniul informare și comunicare cu mass-media

Agenția Națională Transport Auto №7310832, 13 noiembrie 2018
Oraș: Chișinău
Studii: Superioare
Experiența de munca: De la 2 pina la 5 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
„Agenţia Naţională Transport Auto” anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de Specialist principal responsabil pe domeniul informare și comunicare cu mass-media în cadrul Direcţiei relații internaționale și protocol.

Scopul general al funcţiei:

-Asigurarea și menținerea unei imagini unitare a Agenției, în acord cu politica generală a acesteia;

-Asigurarea comunicării eficiente a Agenției cu reprezentanții societății civileși cu mijloacele de informare în masă, în vederea informării operative, veridice și complete a societății;

-Pregătirea evenimentelor de promovare a imaginii Agenției.

Sarcinile de bază:

1. Planificarea strategică a comunicării și stabilirea obiectivelor activității de promovare a Agenției;

2. Pregătirea materialelor pentru presa scrisă și audiovizual și asigurarea transparenței informaționale în activitatea Agenției;

3. Promovarea intereselor Agenției și informarea complexă și curentă a publicului despre activitatea Agenției;

4. Planificarea și realizarea campaniei media și de comunicare, organizarea conferințelor, briefingurilor și declarațiilor de presă, vizitelor de informare și documentare în teritoriu și altor activități pentru reprezentanții mijloacelor de informare în masă, participare la emisiuni;

5. Deplasarea la fața locului în cadrul acțiunilor și evenimentelor organizate de Agenție și gestionarea campaniei de informare;

6. Elaborarea și comandarea materialelor promoționale, pregătirea pentru conducere a discursurilor pentru diverse evenimente și materialelor privind comunicarea și interacțiunea cu mass-media;

7. Întocmirea comunicatelor de presă despre evenimente organizate de către Agenție pentru plasarea acestora pe pagina electronica;

8. Colectarea, sistematizarea și monitorizarea informației prezentate de către subdiviziunile Agenției pentru plasarea acestora pe pagina electronica;

9. Examinarea corespondenței parvenite de la organele ierarhic superioare pe domeniul de informare și comunicare, precum și solicitărilor din partea mass-media, conform legislației în vigoareși în termenii stabiliți.
Cerinţe specifice:

Studii: superioare, de licență sau echivalente, specializate în jurnalistică, relații publice, comunicare, filologie.

Experienţă profesională: experienţă de muncă în domeniul de competență cel puțin 2 ani.

Cunoştinţe:

-Profilul, specializarea și specificul structurii Agenției;

-Legislația privind accesul la informație, transparența în procesul decizional, Legea presei, Codul audiovizualului;

-Legislația și actele normative în domeniul transportului rutier;

-Politicile și tendințele în domeniile de competență ale Agenției;

-Tehnici și modalități de promovare a imaginii Agenției;

-Cunoștințe de psihologie și abilități bune de negociere;

-Ordinele, indicațiile și regulile ce au atribuție nemijlocită față de procesul de lucru, la fel și interpretarea lor corectă;

-Cunoașterea unei limbi de circulație internațională (limba engleză, nivel B2);

-cunoştinţe de operare la calculator: PC Office.

Abilităţi:

-analiza și sinteza informației;

-receptivitate, orientare către nou;

-corectitudine, rezistență la efort și stres;

-lucrul în echipă și utilizarea în practică a regulilor de dialog civilizat și etică.

Atitudini/comportamente: Responsabilitate, comunicare eficientă, aplanarea situațiilor de conflict, echilibru emoțional în atitudini și manifestări, respect față de colegi.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳