Administrator rețea de calculatoare categoria I (Orhei)
12 000 – 15 000 леев в месяц
Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe
21 апреля 2025
Оргеев
От 2 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Descrierea activității:
Crează și menține un mediu favorabil la utilizarea modulelor componente din cadrul Sistemului informațional de Gestionarea a finanțelor Publice al MF – modulul de Pregătire a Bugetului (BPMIS), modulul „Instituția - Trezoreria”, modulul Alocații Bugetare (GAB), modulul Colectarea datelor de tip ne-financiar (CNFD);
Consultă persoane juridice privind îndeplinirea cererilor și înregistrarea utilizatorilor la sistemele și modulele SIMF. Colectarea, înregistrarea și expedierea cererilor privind înregistrarea în modulele BPS, GAB, CNFD, „Instituție-Trezorerie”;
Asigură funcţionalitatea programelor elaborate de I.P. „CTIF” în cadrul Direcţiilor de Finanţe (TREZ2);
Menţine în stare de lucru a transportului de date, inclusiv prin intermediul tehnologiilor Cloud;
Acordă sprijinul metodologic necesar specialiştilor din Trezoreria Regională, Direcţia de Finanţe, instituțiilor publice privind utilizarea modulelor din cadrul SIMF și instituțiilor/organizațiilor cu care I.P. „CTIF” are încheiate contracte;
Configurează calculatoarele personale, serverele, echipamentele periferice de reţea şi de telecomunicaţii de lucru, efectuează diagnosticarea tehnică în vederea depistării la timp a neajunsurilor existente, precum şi execută lucrările de profilaxie în cadrul Trezoreriei Regionale, Direcției de Finanțe și instituţiilor/organizaţiilor contractante ale I.P. „CTIF”;
Efectuează instalarea programelor de lucru (sistemelor operaţionale, driverelor, soft-urilor de oficiu etc) şi SI destinate utilizării în cadrul Trezoreriei Regionale, Direcției de Finanțe, instituţiilor contractante;
Efectuează copiile de rezervă a bazelor de date şi altor tipuri de informaţii electronice de lucru la locurile de muncă ale utilizatorilor reţelei locale şi restabilirea lor în caz de necesitate.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
Cunoașterea principiilor funcționării rețelelor de calculatoare, asigurarea softurilor a rețelelor, tehnologia implementării și menținerii sistemelor informaționale;
Cunoașterea structurii sistemului trezorial al R. Moldova, circulația documentelor în cadrul acestuia, principalele operațiuni efectuate în cadrul TR, esența operațiunilor efectuate prin intermediul sistemelor informaționale;
Cunoașterea managementului riscurilor și securității informaționale;
Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual;
Constituie un avantaj:
Experiență de la 2 ani în domeniu;
Cunoașterea unei limbi de circulație internațională.
Oferim:
Program de integrare și ghidare de către un mentor;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul instituției. Cursuri de instruire și traing-uri periodice;
Mediu de lucru dinamic, interactiv;
Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
Salariu competitiv (de la 12 000 - 15 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
Sediu în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău în limba de stat însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 069632889; 022 262598.
Doar personele selectate vor fi invitate la interviu!
Crează și menține un mediu favorabil la utilizarea modulelor componente din cadrul Sistemului informațional de Gestionarea a finanțelor Publice al MF – modulul de Pregătire a Bugetului (BPMIS), modulul „Instituția - Trezoreria”, modulul Alocații Bugetare (GAB), modulul Colectarea datelor de tip ne-financiar (CNFD);
Consultă persoane juridice privind îndeplinirea cererilor și înregistrarea utilizatorilor la sistemele și modulele SIMF. Colectarea, înregistrarea și expedierea cererilor privind înregistrarea în modulele BPS, GAB, CNFD, „Instituție-Trezorerie”;
Asigură funcţionalitatea programelor elaborate de I.P. „CTIF” în cadrul Direcţiilor de Finanţe (TREZ2);
Menţine în stare de lucru a transportului de date, inclusiv prin intermediul tehnologiilor Cloud;
Acordă sprijinul metodologic necesar specialiştilor din Trezoreria Regională, Direcţia de Finanţe, instituțiilor publice privind utilizarea modulelor din cadrul SIMF și instituțiilor/organizațiilor cu care I.P. „CTIF” are încheiate contracte;
Configurează calculatoarele personale, serverele, echipamentele periferice de reţea şi de telecomunicaţii de lucru, efectuează diagnosticarea tehnică în vederea depistării la timp a neajunsurilor existente, precum şi execută lucrările de profilaxie în cadrul Trezoreriei Regionale, Direcției de Finanțe și instituţiilor/organizaţiilor contractante ale I.P. „CTIF”;
Efectuează instalarea programelor de lucru (sistemelor operaţionale, driverelor, soft-urilor de oficiu etc) şi SI destinate utilizării în cadrul Trezoreriei Regionale, Direcției de Finanțe, instituţiilor contractante;
Efectuează copiile de rezervă a bazelor de date şi altor tipuri de informaţii electronice de lucru la locurile de muncă ale utilizatorilor reţelei locale şi restabilirea lor în caz de necesitate.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
Cunoașterea principiilor funcționării rețelelor de calculatoare, asigurarea softurilor a rețelelor, tehnologia implementării și menținerii sistemelor informaționale;
Cunoașterea structurii sistemului trezorial al R. Moldova, circulația documentelor în cadrul acestuia, principalele operațiuni efectuate în cadrul TR, esența operațiunilor efectuate prin intermediul sistemelor informaționale;
Cunoașterea managementului riscurilor și securității informaționale;
Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual;
Constituie un avantaj:
Experiență de la 2 ani în domeniu;
Cunoașterea unei limbi de circulație internațională.
Oferim:
Program de integrare și ghidare de către un mentor;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul instituției. Cursuri de instruire și traing-uri periodice;
Mediu de lucru dinamic, interactiv;
Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
Salariu competitiv (de la 12 000 - 15 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
Sediu în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău în limba de stat însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 069632889; 022 262598.
Doar personele selectate vor fi invitate la interviu!
Адрес:
Оргеев
Дата актуализации:
21 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено