Controlor de stat (juristi)
CONSILIUL CONCURENTEI
№12371333, 29 марта 2023
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
. Deţine cetăţenia Republicii Moldova;
2. Posedă limba de stat;
3. Are capacitate deplină de exerciţiu;
4. Nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
5. Este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice,
conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;
6. Are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
7. În ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a)
şi b) al Legii 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul
funcționarului public, sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive
disciplinare;
8. Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârșite cu intenţie;
9. Nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită
activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti
definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
10. Nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică, ce derivă dintr-un act de constatare al
Autorității Naționale de Integritate;
11. Întruneşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice respective.
III. Cerințe specifice:
Studii – superioare de licență în drept și/sau economie.
Experienţă – 1 an de experiență profesională în domeniu economic, juridic, concurenței.
Cunoştinţe – acte legislative şi normative în special cele ce reglementează protecţia
concurenţei, cunoaşterea obligatorie a limbii de stat şi rusă, abilităţi în elaborarea şi
examinarea documentelor puse în sarcina Direcţiei, cunoştinţe de operare PC.
Abilităţi – de analiza și sinteza informațiilor complexe a fenomenelor, de soluționare a
problemelor de complexitate medie, expunere verbală și scrisă în mod coerent și citeț a
propunerilor concluziilor, de argumentare a concluziilor, capacitate de elaborare și examinare
a documentelor/actelor puse în sarcina sa, comunicare eficientă, aplicarea corectă a normelor
de drept, lucru în echipă, mobilizare etc.
Atitudini – responsabilitate, imparţialitate, corectitudine, integritate, perseverență,
creativitate, punctualitate, respect față de colaboratorii instituției și alte persoane, diplomație,
responsabilitate, rezistență la efort și stres, receptivitate la idei noi, tendinţă spre dezvoltare
profesională continuă.
2. Posedă limba de stat;
3. Are capacitate deplină de exerciţiu;
4. Nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
5. Este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice,
conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;
6. Are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
7. În ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a)
şi b) al Legii 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul
funcționarului public, sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive
disciplinare;
8. Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârșite cu intenţie;
9. Nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită
activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti
definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
10. Nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică, ce derivă dintr-un act de constatare al
Autorității Naționale de Integritate;
11. Întruneşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice respective.
III. Cerințe specifice:
Studii – superioare de licență în drept și/sau economie.
Experienţă – 1 an de experiență profesională în domeniu economic, juridic, concurenței.
Cunoştinţe – acte legislative şi normative în special cele ce reglementează protecţia
concurenţei, cunoaşterea obligatorie a limbii de stat şi rusă, abilităţi în elaborarea şi
examinarea documentelor puse în sarcina Direcţiei, cunoştinţe de operare PC.
Abilităţi – de analiza și sinteza informațiilor complexe a fenomenelor, de soluționare a
problemelor de complexitate medie, expunere verbală și scrisă în mod coerent și citeț a
propunerilor concluziilor, de argumentare a concluziilor, capacitate de elaborare și examinare
a documentelor/actelor puse în sarcina sa, comunicare eficientă, aplicarea corectă a normelor
de drept, lucru în echipă, mobilizare etc.
Atitudini – responsabilitate, imparţialitate, corectitudine, integritate, perseverență,
creativitate, punctualitate, respect față de colaboratorii instituției și alte persoane, diplomație,
responsabilitate, rezistență la efort și stres, receptivitate la idei noi, tendinţă spre dezvoltare
profesională continuă.
Телефон:
Контактное лицо:
Mihaela RUSU
E-mail:
Сайт:
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Твое резюме успешно отправлено 🥳